fredag den 14. december 2012

#Farsbarsel 16 - so fucking nice Lucia

DAG 12

I går havde baby og jeg en bevægende oplevelse, da vi oplevede storesøster som Luciabrud i Tivoli. Mor var heldigvis også med, inden hun skulle videre til aftenens aktiviteterne.

Efter en kold aften travede jeg hjemad sammen med en glad 10 årig og barnevognen indeholdende en sovende baby, der ikke havde opdaget vi var i Tivoli.

Hun fortalte stolt om oplevelsen med at gå igennem et vinterklædt Tivoli, hvor hun mente der var kommet flere hundrede mennesker for at se dem.

Jeg mente nu der var flere tusinde mennesker og fortalte, at man ikke kunne få bord på restauranterne fordi der var så mange der ville se Lucia og hvor flot og højtideligt vi syntes det havde været.

"Ja og det lød so fucking nice inde i tunnelen" var hendes kommentar og det er jo en anden måde at udtrykke bevægelse på. Jeg gik og ærgrede mig over, at det ikke var hende der var inviteret ind i Go'aften Danmark for at evaluerer, så hun med sin jyske valby accent kunne have fortalt hvor fucking nice det var "og så gav Tivoli os en juletræskugle i en flot pose,  for det"

Dejligt med positive unger, når Far gik og tænker på, at den havde de da så fået tjent ind en del gange med alle de mennesker ungerne tiltrak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar